Friday 15 July 2011

Khabarku...pada waktu ini~ =)

Assalamualaikum w.b.t.


       Dah berapa lama tak dibuka blog nie.. and tak tambah-tambah plak post yang baru.. hehe... Actually, ada satu entry yang sedang diusahakan.. Tapi belum siap.. Coz agak sibuk bekerja.. ( Dapat gak keja akhirnya ).. Yup, skarang tengah kerja sementara kat SHELL~ Alhamdulillah.. sempat gak bekerja untuk 2 bulan before sambung Degree..                                 


                                          
      Sebut pasal degree, esok la penentunya.. Tepat jam 12.00 tengah hari, akan kalut lah suma budak-budak yang baru abeh STPM & Matrik.. Kalut apa ? Kalut duk check keputusan permohonan ke IPTA.. Semoga dapatlah kos yang dihajati ye.. amin, insyaAllah.. 
                                         
      Entah apa la kos yang saya dapat. Mintak-mintaklah something yang dihajati.. Aminn.. Tapi takpa.. Apa pun keputusannya, Allah lebih mengetahui baik buruk bagi diri kita. Dia telah merancang segalanya di masa depan..


      Ya Allah.. Jika Kau berikan apa yang aku hajati, aku bersyukur dengan kurniaMu, Ya Allah.. Tetapi, jika tidak kesampaian hajatku, Kau jadikanlah aku antara hambaMu yang radha dengan ketentuanMu.. Amin, amin, Ya Rabbal 'Alamin~



No comments:

Post a Comment