Wednesday 22 June 2011

KeTagiHaN bUku~



Assalamualaikum w.b.t.


Apa yang boleh saya katakan.. Memang boring gila dok umah sebenarnya. Lagi 2 bulan baru sambung degree. Start cuti dari bulan April dulu lagi. Pastu, pertengahan bulan Mei hari tu join urus minggu orientasi untuk budak-budak baru masuk matrik. Then, lam 10 hari abes la program tu.. Tapi, len kali la yer kita berkongsi pasai orientasi tu..  =)


Abeh orientasi tu plak, saya pon pi la cari kerja. Macam-macam tempat saya pi. Stesen minyak, Tesco (time tu tatau lagi kata dy syarikat ISRAEL), KFC, kedai kasut BATA.. Hadoi.. pendek kata penat la lam satu minggu ari  tu cari keja. Isi borang la pa la.. Last2, sapa pon tak kontek. Ciss !


So, skarang ni saya pon ada plan nak abehkan masa kat umah ni ngan satu aktiviti selain menghadap laptop ni jaa.. Apadia ? Ya.. saya nak membaca !! Dan kat bawah ni buku-buku yang sedang dicari~






Buku-buku ni dah lama sebenarnya ada kat pasaran. Cuma saya ja yang baru nak terhegeh-hegeh baca. Hehe.. Doakan saya ada jodoh ngan buku-buku tersebut, insyaAllah... Semoga jumpa suma buku-buku ni. aminn..



No comments:

Post a Comment